Lezingen over vruchten van de Geest

Ds. C.G. Vreugdenhil / Geen reacties

Vraag

Dominee Vreugdenhil, ik las de lezing over 'blijdschap' die u in Kiev gehouden heeft. Heeft u ook van de andere vruchten van de Geest lezingen? En zo ja, zouden wij die ook mogen lezen?

Antwoord

Inderdaad heb ik van alle verschillende facetten van de vrucht van de Geest een lezing. Hierover komt in het voorjaar een boek uit in Jongerenperspectief bij uitgeverij Groen. Ik heb de lezingen ook digitaal/audio in MP3 bestanden.

Hartelijke groet,
Ds. C. G. Vreugdenhil

Lees ook: 'Blijdschap als vrucht van de Geest' (lezing ds. Vreugdenhil)

Lees meer artikelen over:

vrucht van de Geest