Vriendin heeft geen seksuele gevoelens

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Wij hebben al 2,5 jr. verkering en hebben veel (seksuele) gevoelens voor elkaar. Nu is het zo dat ik (21 jr.) deze gevoelens meer uit in het lichamelijke (seksuele) contact, terwijl zij héél weinig (eigenlijk géén) seksuele gevoelens heeft t.a.v. mij!! Zij (18 jr.) vindt het heel fijn als we samen zijn, en ik ‘seksueel’ aan haar zit, maar ze heeft niet de behoefte om aan mij te zitten! Ik weet dat ze van me houdt, maar het is voor mijn gevoel zo raar! Als je al 2,5 jr. samen bent, is het toch logisch dat je dat hebt? Ikzelf heb dit al 1,5 jaar. Zelf zegt ze (al een jaar lang) dat dat nog komt en wordt ze steeds boos als we erover praten. Ik vind het een (groot) probleem! Hierdoor twijfel ik aan haar! Is het raar dat ze dat nog niet heeft na 2,5 jr. verkering?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Meestal is het zo dat de jongen veel meer behoefte heeft “aan het meisje te zitten” dan andersom. Een meisje vindt het vaak veel prettiger dat de jongen haar aanraakt, zoent en streelt dan dat ze dat bij de jongen doet. Dus als zij er van geniet dat jij haar aanraakt enzo, dan is er eigenlijk verder niets aan de hand. In het hele spel is de man vaak meer de actieve persoon en de vrouw diegene die het meer ondergaat.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

libido