Handleiding voor dagelijkse Bijbelstudie

Ds. W. Pieters / Geen reacties

Vraag

Graag willen wij onderstaande vraag stellen aan ds. W. Pieters. Wij zijn op zoek naar een praktische handleiding voor het doen van onze dagelijkse Bijbelstudie. Wat kunt u ons aanbevelen?

Antwoord

Een praktische handleiding weet ik niet. Maar mij is zelf goed bevallen om "gewoon" de bijbelverklaring van Matthew Henry van voor naar achter door te lezen. Je kunt deze ook selectief gebruiken. Verder zijn er boekjes over een Bijbelboek, zoals van ds. Westerink. Maar in een boekhandel als Koster Barneveld, kunnen ze je daar denk ik meer over vertellen.

Ds. W. Pieters

Tags in dit artikel:

bijbelstudie