Verliefd op een collega

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik ben een puber en ik ben verliefd op een collega. Hij is iets ouder dan mij. Wat moet ik doen? Ik vind hem al langer dan een jaar leuk. Heeft iemand tips?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Je vraag is wel heel kort en bondig geformuleerd. Ik kan er niet zoveel mee. Schrijf dus nog eens een brief met meer gegevens. Bijvoorbeeld over wie je bent: jongen of meisje. En wat je doet:  scholier (puber) of werkende (je hebt een collega)? Dat soort dingen en nog meer.

Ik wacht het af,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid