BZN, de band uit Volendam

J. C. Stijns / Geen reacties

Vraag

Wij hebben altijd veel popmuziek geluisterd, maar doordat we van de duistere kanten gehoord hebben, hebben we alles weggegooid. Nu hebben we nog een vraag: BZN, de band uit Volendam, hier zit volgens ons weinig verkeerds in. Is dit zo of zit hier ook een duistere kant achter?

Antwoord

Jullie geven aan al een behoorlijke schoonmaak te hebben gehouden in je muziekbibliotheek. Nu is ook BZN aan de beurt en misschien ook André Hazes of Dixieland of klassieke muziek, etc.

Jullie vragen van mij of ik de positie van de Heilige Geest wil innemen en dat kan en wil ik niet. Hij is degene die overtuigd van zonde en gerechtigheid en oordeel, Joh. 16:8. Zo goed als jullie wisten te onderscheiden wat de problemen zijn met popmuziek, zo zal dat ook werken met andere muziek, Fil. 1:6.

J. C. Stijns

Tags in dit artikel:

popmuziek