Hij laat me als een baksteen vallen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Waarom laat hij me altijd als een baksteen vallen, juist als ik hem nodig heb of juist als ik veel aan hem denk? Waarom als ik aan hem denk begint dan de ellende? Ik probeer zo goed mogelijk te leven en anderen te helpen, maar waarom luistert hij nooit naar mij?

Antwoord

Ik begrijp dat je in grote nood zit en erg teleurgesteld in hem bent, maar je beschrijft te weinig van de situatie om er een adequaat antwoord op te geven. Misschien kun je er in een nieuwe vraag wat meer over zeggen.