Inhoud Drie Formulieren van Enigheid staat

Ds. A.J. Schalkoort / Geen reacties

Vraag

Kunt u mij in het kort vertellen wat er precies in de Drie Formulieren van Enigheid staat?

Antwoord

In het kort kan ik je vertellen dat in de Drie Formulieren van Enigheid staan: de Heidelbergse Catechismus, de Dordtse Leerregels en de Nederlandse Geloofsbelijdenis, oftewel de 37 art.  Je kunt ze vinden achter in je psalmboekje.

Ds. A. J. Schalkoort