Elkaar weinig te zeggen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Sinds een paar maanden heb ik verkering met een hele lieve jongen. Ik hou ontzettend veel van hem, maar soms heb ik het idee dat we elkaar weinig te zeggen hebben. Ook al weten we wel alles van elkaar en zeggen we ook tegen elkaar wat ons bezighoud! Ik zou graag willen weten wat normaal is. Hebben andere stellen bijv. altijd wel iets te bepraten als ze het hele weekend bij elkaar zitten?

Antwoord

Het ene stel is veel spraakzamer dan het andere. Misschien hebben jullie wel aan heel weinig woorden genoeg om elkaar te begrijpen. En het kan ook heel fijn zijn om stil bij elkaar te zitten, zonder dat er nu meteen over van alles en nog wat moet worden doorgesproken. Als je maar wel het gevoel hebt dat je veilig en vertrouwd bent met en bij elkaar en als je wat wilt zeggen, dat je dat dan ook echt kwijt kunt bij de ander.

Ali Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering