Veel vragen en weinig getuigenissen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom staan er op Refoweb zo veel vragen en zo weinig getuigenissen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller,

Allereerst is dit natuurlijk een vragenrubriek en geen getuigenisrubriek. Daarnaast vrees ik dat je de vragenrubriek dan toch niet goed leest. In veel vragen lees ik tussen de regels door een grote hunkering naar de Heere en de roep om bekering. Die vragen zijn daarom een getuigenis in zichzelf. Verder zou ik je willen doorverwijzen naar de religie-onderdelen van ons forum. In met name het onderdeel “Geloofsopbouw” kun je diverse getuigenissen lezen.

Redactie Vragenrubriek

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

refoweb