Verkering met 2 jongens

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik ben dertien jaar en voel me op dit moment heel stom. Ik heb met twee jongens verkering en baal er echt van. Ik hou van ze allebei en wil ze niet kwijt. Moet ik het aan ze vertellen of het met een uitmaken? Ik heb echt spijt en wil geen problemen.

Antwoord

Beste dertienjarige,

Ja, zo ontstaan de problemen. Hoe doe je dat, met twee jongens verkering hebben? Waar heb je spijt van? En wie van de beide jongens is de liefste?

Ik denk, dat je het al met een van de beiden hebt uitgemaakt als je mijn antwoord eindelijk leest, want je snapt best dat twéé tegelijk niet kán! Klopt mijn voorgevoel?

Hartelijke groeten,
Marijke Rots