(...) Het probleem is: hoe vergeet ik hem. Ik vind hem nog steeds leuk!

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Een poosje geleden heb ik verkering met een jongen gehad. Hij is er met mijn beste vriendin (hoe kun je dat als beste vriendin doen!?) vandoor gegaan terwijl wij nog verkering hadden Hij heeft namelijk een keer met haar gezoend daarna was het met mij over. Hij zegt wel “hoi” en “doei” maar voor de rest ben ik lucht voor hem. Dat doet pijn, gezien wat we allemaal met elkaar hebben gedaan. Het probleem is: hoe vergeet ik hem. Ik vind hem nog steeds leuk!

Antwoord

Je hebt het waarschijnlijk meteen uitgemaakt omdat je boos was toen je het hoorde. Ik kan me goed voorstellen dat je heel, heel erg boos was. Ondertussen heb je het hem wel erg makkelijk gemaakt door het meteen uit te maken. Beter was het geweest om er eens goed met hem over door te praten. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat zij hier samen  gelukkig door worden. Je vriendin weet toch hoe hij is, dat hij terwijl hij verkering heeft, met een ander meisje gaat staan zoenen. Dat kan haar dus ook overkomen. Ik vind het ook erg kinderachtig van hem dat hij er niet met jou over is gaan praten en alleen nog ”hoi” en ”doei” zegt.. Eigenlijk zou ik zo’n jongen al helemaal niet meer willen.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering