Ik heb wel eens (oranjekleurig) slijm bij mijn ontlasting. Ik heb last van een s...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb wel eens (oranjekleurig) slijm bij mijn ontlasting. Ik heb last van een spastische darm, hoort dat soort slijm daarbij?
ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Dit soort van medische vragen moet je echt met je huisarts of specialist bespreken. Daar durf en kan ik geen uitspraak over doen.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

medisch