Masturberen voor geld

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben die jongen die meeging met dat meisje en die mij voor 10 euro bevredigde met de hand na school. Ik blijf me schuldig voelen, omdat sommige mensen zeggen dat ik nu een hoerenloper ben omdat ik met een meisje meegegaan bent dat het voor geld doet. En ik weet niet wat ik met dat meisje aanmoet, want die kom ik nog regelmatig in de gang op school tegen. En anderzijds trekt het me erg om vaker met haar mee te gaan.

Antwoord

Om met dat laatste te beginnen: “Doe dat niet!!”. Ga niet meer met haar mee. Zolang jij en zij nog op dezelfde school zitten, zul je haar tegenkomen. Daar is helaas niets aan te veranderen, maar probeer haar zoveel mogelijk te negeren. Als iemand tegen je zegt, dat je een hoerenloper bent, dan moet je terugzeggen, dat je dat niet bent en dat je heel erg veel spijt hebt van de dingen die zijn gebeurd. Je bent geen hoerenloper, dus laat je dat ook niet aanleunen. Vecht tegen hetgeen wel is gebeurd. Bid tot de Heere God om vergeving en vecht er voor om een goede en christelijke toekomst tegemoet te gaan.

Alie Hoek-van Kooten