Vriendin is verliefd op veel oudere jongen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn vriendin is verliefd op een jongen. Die is 32 en zij is 15 jaar. Hoe moet ik dit oplossen? Ik hou ook heel veel van haar.

Antwoord

Ik zou haar echt waarschuwen dat ze hier heel voorzichtig mee om moet gaan. Met name omdat je vriendin nog zo heel erg jong is. In deze fase van haar leven is een leeftijdsverschil van 17 jaar wel heel erg groot. Zij is een net ontwakende tiener en hij is een man met al de nodige levenservaring.  Ik vraag me af of een man van 32 jaar verliefd kan zijn op een meisje van 15 jaar. Zeg haar dat ook.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

leeftijdsverschilverliefdheid