Zuurstoftherapie Long Covid

drs. J. de Jongh-van Hoof / 2 reacties

Vraag

In verband Long Covid ben ik op zoek naar mensen die ervaring hebben met Ewot Zuurstoftherapie. Zijn er mensen die er baat bij hebben of juist niet? Mogelijk met een andere behandeling?

Antwoord

Ik heb weliswaar een aantal patiënten met longCovid en zuurstofbehoefte gehad. Slechts twee patiënten heb ik gehad die langdurig zuurstoftherapie nodig hadden. Aan het einde gebruikten zij deze alleen bij inspanning. Ik heb echter onvoldoende kennis en ervaring met Ewot Zuurstoftherapie. Ik kan je hierin niet adviseren. Mogelijk kan je huisarts contact opnemen met een longarts of revalidatiearts en hier navraag naar doen?

José de Jongh-van Hoof

Lees meer artikelen over:

coronavirus
2 reacties
sijmen
Beste vragensteller,

Ik heb resultaat behaald met een andere behandeling. U/jij mag contact met mij opnemen via de redactie van refoweb,

Mvg,
Sijmen
bloempje21
In Goes zit een centrum voor hyperbare zuurstof therapie, deze therapie geeft goede resultaten bij Long Covid.