Casual naar de kerk

Redactie Refoweb / 22 reacties

Vraag

Wij zien steeds meer om ons heen dat mensen casual gekleed gaan naar de kerk. We vinden dit een teleurstellende gang van zaken. Wat kunnen we hiertegen doen? Beseffen mensen nog wel dat we naar het huis des Heeren gaan?

Antwoord

Meer informatie is te lezen in de onderstaande artikelen en enkele vragen en antwoorden met de tag 'Kleding':

22 reacties
Samanthi
@jesaja40
Dankjewel voor deze uitleg, altijd gedacht dat David in een onderkleed huppelde, dus in zijn ondergoed, maar nu lees ik ook dat Samuël elk jaar een linnen lijfrok kreeg van Hanna, Dankjewel.
Zv70
@Jesaja40 Bedankt voor het ophelderen van de spraakverwarring die al vanaf de eerste reactie opgehelderd was ;)