Als vonkjes overslaan - Nellie van Dooijeweert

N. J. van Dooijeweert-Van der Slikke / Geen reacties

Vraag

Beste mevrouw Van Dooijeweert. Gisteren heb ik Pastorie Online gekeken via de RO waarin u vragen beantwoordde. Fijn dat u zulke heldere antwoorden geeft! En bijzonder dat u vertelt over wat jullie hebben meegemaakt in Peru. Daarom wil ik graag het boek “Als vonkjes overslaan”. Eigenlijk wil ik dat al heel lang, maar het is overal uitverkocht. Is het nog ergens te krijgen?

Een meisje.

Antwoord

Bedankt voor je vraag. Ik kan je blij maken, want ik heb nog een paar exemplaren van mijn boek. Als je je adres stuurt naar vragen@refoweb.nl zal ik het boek opsturen.

Hartelijke groet,
Nellie van Dooijeweert