Iets aanvoelen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben overtuigd christen. Van kinds af aan voel of schat ik in dat er iets is met iemand. Dan blijkt die persoon later ernstig ziek te zijn. Ik weet wel dat ik hooggevoelig ben. Ik ben ook iemand die details ziet, als iemand er net even anders uit ziet. Is dit verklaarbaar? Of is het toeval dat iemand dan ziek blijkt te zijn?

Antwoord

Een soortgelijke vraag ('Zesde zintuig') en het antwoord is hier te lezen. Misschien heb je ook nog wat aan de artikelen over 'Hooggevoeligheid'.