Worsteling met angst en geloofszekerheid

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Een vraag aan ds. Simons. Een tijd lang worstel ik met veel angst, geloofszekerheid, strijd, het toe-eigenen van Christus en mijn eigen onwilligheid...

(vraag ingekort door de redactie)

Antwoord

Beste vraagsteller, je vraag is erg lang, erg persoonlijk, maar ook de worsteling van veel anderen. Daarom zijn al je vragen al diverse keren aan de orde geweest in deze vragenrubriek (beantwoord door onder meer ds. Simons, lees hier al zijn artikelen.). We zouden je echter willen adviseren hem persoonlijk te mailen. Zijn emailadres is op te vragen bij de redactie van de vragenrubriek: vragen@refoweb.nl.