Openbaring is blauwdruk

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik hoor van de ene dominee dat Openbaring een blauwdruk is die letterlijk de toekomst beschrijft. En van een andere dominee hoor ik weer dat het boek Openbaring slechts een verhaal is voor elke generatie is om de moed erin te houden. Wat is het nu wel of niet?

Antwoord

Dat is te lezen in het artikel 'Openbaringen geheel apocalyptisch lezen?'.

Meer vragen en antwoorden over dit onderwerp vind je onder de tag 'Openbaring'.