Zoeken naar vaste vriendin

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Hoewel ik wel graag een vaste vriendin zou hebben is het mij nog niet gelukt. Heeft u nog tips of kent u datingsites?

Antwoord

Misschien is het goed om ook eens kritisch naar jezelf te kijken waarom het nog steeds niet gelukt is. Stel dat jij een meisje zou zijn, hoe zou je dan willen dan een jongen je zou benaderen. Zomaar tips geven van mijn kant, werkt natuurlijk niet. En natuurlijk is het niet zo dat wanneer je kinderloos sterft omdat je niet gehuwd bent of omdat je geen kinderen kunt krijgen, je daarvoor gestraft zou worden. Het krijgen van kinderen hoort wel in een relatie thuis.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering