Geen teken

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

In de Bijbel staat: “Zoekt en gij zult vinden, klopt en u zal worden open gedaan.” Mijn ervaring is dat ik God om een teken vraag, om de Heilige Geest vraag, vraag of God me helpt met een partner en baan vinden er helemaal niet gebeurt. Bestaat God wel en zo ja, waarom helpt Hij mij niet en gebeurt er helemaal niets?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

God zoekt jou. Jij zoekt Hem niet... zegt de Bijbel in Romeinen 3. Er is namelijk niemand die God zoekt. Hij zoekt, Hij roept, Hij nodigt! Waarom? Om ons eeuwig gelukkig te maken. Niet door onze wensen te vervullen; dat stort ons slechts in het ongeluk. Maar door onze zonden te vergeven door het geloof in Zijn Zoon Jezus Christus. Zo ontvangen we het eeuwige leven en het eeuwige geluk.

Lees ook deze artikelen voor meer uitleg:

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl