Gebed noteren en oplezen

Redactie Refoweb | Geen reacties | 03-05-2022| 08:10

Vraag

Is het verkeerd of ongebruikelijk om m’n gebed te noteren en op te lezen? Ik vind het moeilijk om op het moment zelf de juiste woorden te vinden, waardoor het een slordig en eentonig gebed wordt. Als ik erover nadenk en noteer lukt het me beter.


Antwoord

Daarover kun je meer lezen in deze artikelen:

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2824 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Leer van ds. Paauwe

Wat is precies het verschil in de leer van ds. Paauwe en de gereformeerde leer op het gebied van rechtvaardigmaking en de werking van de Heilige Geest? Of is hier geen verschil in?
17 reacties
02-05-2013

De klad in gebedsleven

Bid zonder ophouden… Ik was er heel bedreven in, maar door een reeks gebeurtenissen is de klad er al geruime tijd in gekomen en het lukt mij niet het weer op te pakken; dan voel ik mij slecht. Ondan...
1 reactie
02-05-2024

Beeldspraak

In de Bijbel staat dat als je voet je verleidt, of je oog of hand, je deze moet verwijderen. Want het is beter met één oog, voet of hand in het koninkrijk der hemelen in te gaan, dan met beide voeten,...
Geen reacties
02-05-2024
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag