Toch weer porno gekeken

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een jongen van 20. Hoewel ik volgens mij geen seksverslaving heb kan ik soms de verleiding om porno te kijken niet weerstaan. Het was een week of drie goed gegaan, maar ik ben laatst toch weer de fout in gegaan. Dit is sowieso al niet goed en het feit dat ik God heb beloofd om het niet meer te doen maakt het, mijn inziens, nog een stuk erger.

Ik heb na de vorige keer het God beloofd en vervolgens erbij gezegd dat hij me naar de hel mag sturen als ik het niet nakom. Nu heb ik alleen constant een angstig gevoel dat ik het voor altijd verpest heb. Ik weet niet of er nog vergeving mogelijk is.

Antwoord

Vergeving van zonden is alleen mogelijk door het geloof in Jezus Christus en het volgen van Hem. In dat geval worden alle zonden vergeven, ook al struikelen wij dagelijks.

De artikelen onder de tags 'Porno' en 'Zonde' kunnen je vast verder helpen.