The great reset

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Tegenwoordig hoor ik regelmatig “The great reset” vallen. Economisch, maar ook de Bijbel wordt hierbij aangehaald. Wat moet ik me hierbij voorstellen en moeten we ons zorgen maken?

Antwoord

Paulus schrijft dat we naast waakzaam, ook vooral nuchter moeten zijn. Veel christenen vergeten de laatste tijd met name dat deel van Paulus’ waarschuwing en geloven liever in allerlei complottheoriën dan in de eenvoudige waarheid van de Bijbel. Hieronder twee ‘nuchtere’ artikelen die we graag willen aanbevelen.

Ds. Paul Visser over de Great Reset

Het coronatoegangsbewijs en het merkteken van het beest in de Openbaring van Johannes