Een ontmoeting met de Heere in de lucht

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

“Daarna zullen wij, de levenden die overgebleven zijn, samen met hen opgenomen worden in de wolken, naar een ontmoeting met de Heere in de lucht. En zo zullen wij altijd bij de Heere zijn.” Maar ieder mens moet toch sterven? Waar slaat deze tekst dan op? En vlieg je dan zo de lucht in op een moment?

Antwoord

Daarover kun je meer lezen in de artikelen met de tag 'Opname van gemeente'.