Reformatorische seksuoloog

dr. J. van der Wal / 3 reacties

Vraag

Wij zijn nog niet lang getrouwd maar lopen toch tegen de nodige problemen op op het gebied van intimiteit. Ik (vrouw) kan er nog steeds niet echt van genieten en mis de nodige libido. Ik weet dat ik wel van mijn man houd en de basis is verder goed, alleen de zogenoemde ‘kers op de taart’ mis ik en m’n man daardoor ook.

Ik zou daar heel graag wat aan willen doen met bijvoorbeeld een seksuoloog of een relatietherapeut. Maar nu ken ik geen reformatorische seksuoloog (bijvoorbeeld Ger. Gem./GGiN of OGG). Zijn die er wel aan waar kan ik die vinden? Graag omgeving Rotterdam/Dordrecht/Gorinchem of omstreken.

Antwoord

Ik ben niet compleet op de hoogte van betrouwbare christelijke seksuologen in de genoemde regio. Wel ken ik de volgende:

In Goedereede heb je praktijk Bezuijen:
Zuidzijde Haven 8
3252BZ Goedereede
info@psychologenpraktijkbezuijen.nl

In 's Gravenpolder:
Lenshoekdijk 11
4431RK 's-Gravenpolder
info@praktijkwagenaar.nl
www.praktijkwagenaar.nl

Sommige seksuologische problemen zijn ook via internet te bespreken/behandelen. Je kunt daar bij de genoemde adressen naar vragen. Lukt dat niet, of is de afstand een probleem, vraag dan aan hen of ze een betrouwbaar adres kennen in jullie regio.

Ten slotte voor de vraagsteller: goed dat je dit probleem onder ogen ziet en er werk van wil maken.

Dr. J. van der Wal

Lees meer artikelen over:

seksualiteit in het huwelijk
3 reacties
Zv70
Kijk ook eens op https://dichterbijherstel.nl/
Zit in Veenendaal. Hoewel ze daar (vooral?) ook grotere/ernstigere problemen behandelen, kunnen ze jullie wellicht ook helpen. Zegen!
jdwa
Goed om hulp te zoeken, je bent niet de enige die daar tegenaan loopt. Misschien is de online sekscursus van Cocky Drost ook wat voor jullie, wij hebben er veel aan gehad.
Omega
@jdwa Cocky past, vrees ik, niet bij de achterban van dit jonge echtpaar.