Christelijke werkvakantie in het buitenland

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik zou graag mee willen met een christelijke werkvakantie in het buitenland (wel binnen Europa). Alleen ben ik 15 jaar en helaas heb je niet veel werkvakanties vanaf 15 jaar. Weet er misschien iemand een christelijke werkvakantie vanaf 15 jaar?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Voor zover bij ons bekend is Livingstone de enige christelijke organisatie die werkvakanties organiseert vanaf 15 jaar. Wel worden er door plaatselijke kerkelijke gemeenten nogal eens werkvakanties georganiseerd. Je zou eens kunnen informeren bij de overkoepelende jeugdorganisatie die behoort bij jouw kerkelijke achtergrond. Wellicht dat je kunt aansluiten bij een plaatselijk initiatief.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

vakantievrijwilligerswerk