Verliefdheid voelen en zien

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Verliefdheid, wat voel je dan? En kun je dat ook zien aan iemand?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Tja, dit is wel een heel korte en algemene vraag. Iemand die verliefd is voelt zich vrolijk, blij, opgewonden als de bewuste persoon in beeld is. Wil bij hem/haar zijn en álles van hem/haar weten. Hoe je dat kunt zien? Aan de stralende ogen en aan het gedrag van de verliefde persoon.

Hier laat ik het bij, zonder dat ik meer gegevens heb van de vraagsteller!

Marijke Rots

1 reactie
K80
Je weet het vanzelf wanneer je het overkomt.