Hoofdpijn

M. M. Methorst / Geen reacties

Vraag

Al weken loop ik met hoofdpijn rond, maar ik ben bang om te gaan zeuren. Daarbij wil ik mijn vrouw niet ongerust maken. Zij heeft veel met zichzelf te stellen op dit moment. Voordat ik haar kende heb ik al eens een lichte herseninfarct gehad, waarvoor ik destijds medicijnen kreeg van de neuroloog. Ik voel angst om toch weer naar de dokter te gaan, waarbij ik steeds denk, het zal toch niet...

Antwoord

Beste vraagsteller,

Juist als u zorgen heeft om de hoofdpijn die u heeft kan ik alleen maar adviseren om contact op te nemen met uw eigen huisarts. Deze kent uw situatie en kan u op de juiste wijze adviseren. Uw huisarts kan ook de zorgen wegnemen.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst

Tags in dit artikel:

hoofdpijn