Graag contact met lieve vrouw

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Ik ben een gescheiden man en zou graag in contact komen met een lieve vrouw. Maar op de datingsites lukt het helaas niet...

Antwoord

Beste vraagsteller,

Tja, er zijn gelukkig meer mogelijkheden om een lieve vrouw te ontmoeten dan via een datingsite. Kijk eens om u heen, zou ik zeggen. Waarbij u allereerst uit uw stoel moet komen! Ga naar buiten, wandelen, fietsen of anderszins sporten. Sluit u aan bij een sportclub, ga naar de bibliotheek, een museum, in een openbare gelegenheid koffiedrinken, boek een (avontuurlijke) vakantiereis. Dat soort dingen. Of probeer iets in de sfeer van een hobby, studie...

Als ik de krant lees staan er regelmatig aankondigingen van interessante bijeenkomsten cq. avonden in waar in ieder geval in het onderwerp geïnteresseerde mensen komen. Kortom: wees een beetje creatief in uw denken en stap erop af, dat kan in ieder geval een ontmóéting opleveren. En daarmee begint iedere relatie.

Succes gewenst, enne... misschien reageert er wel iemand op uw vraag en mijn antwoord via Refoweb.

Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

dating
1 reactie
refoweb
We zijn gemaild door een mevrouw. Stuur even een mail naar vragen@refoweb.nl en we brengen jullie met elkaar in contact.