Gratis toegangskaarten voor voetbalwedstrijd

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mijn man heeft van zijn werk twee toegangskaarten gekregen om naar een voetbalwedstrijd te gaan met een collega. Ik vind dit erg lastig en vraag me af hoe ik hier het beste mee om moet gaan. Ik laat hem zelf zijn keuze maken maar het knaagt wel aan me... Ik ben me bewust van hoe het er aan toe gaat met voetbal. Met het spelletje op zich is niks mis. Alleen de voetballers worden verheerlijkt en tijdens zo’n voetbalwedstrijd wordt er vaak niet opgelet wat er gezegd wordt... Ik hoop geen veroordelende reactie te krijgen maar een begripvolle reactie.

Antwoord

Deze artikelen uit het archief van de vragenrubriek geven antwoord op je vraag:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/2462/echte-fan-van-fc-twente/

www.refoweb.nl/vragenrubriek/26685/vader-en-zoon-dol-op-voetbal/