Dominee met baard

Ds. J. van Amstel / Geen reacties

Vraag

Mag een dominee die betrokken is bij Bewaar het Pand een baard dragen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Wat een vraag! Het gaat toch om het ten volle dienaar van het Woord zijn, niet meer en niet minder.

Toch een historisch antwoord. Kijk eens naar de oude schrijvers. Hoe zagen die er uit? We zouden er van opkijken als ze zo op dagen van “Bewaar het pand” rond zouden lopen. Als God het hart aanziet, zouden we dan niet meer daarop letten?

Ds. J. van Amstel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Ede
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Ds. van Amstel is op 1 juni 2022 overleden.

Tags in dit artikel:

baard