Vaker hetzelfde dromen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik heb nu twee keer in korte tijd (ongeveer een maand) gedroomd dat mijn schoonzus was overleden en hoe mijn broer daar op reageerde enz. Ik vind dit best eng. Eén keer hoeft niet perse iets te betekenen, maar twee keer? Ik weet niet wat ik er mee moet. Ik heb wel vaker gehoord dat mensen twee keer iets dromen en het komt uit. Moet ik me zorgen maken?

Antwoord

Er is een bekend gezegde dat luidt: dromen zijn bedrog. Soms ben je zo met een onderwerp of gebeurtenis bezig dat je daar tijdens je slaap één of meerdere keren over droomt. Iedereen heeft dat wel eens.

Lees ook: alle artikelen over 'dromen'.

1 reactie
K80
Iedereen heeft wel eens herhalende dromen.
Gewoon over je heen laten gaan en je vooral niet druk over maken.