Hoortoestellen

drs. P. C. Hildering / 1 reactie

Vraag

Ik las die reclame voor dat model om het gehoor te verbeteren van prof. Henk de Leeuw. Ik heb daar wel belangstelling voor, maar is dat wel betrouwbaar? Je moet altijd eerst of direct bij levering betalen.

Antwoord

Helaas. Betrouwbaar is hij wel, maar of het werkt is altijd de vraag. Het is niet voor niets dat hoortoestellen altijd op proef worden aangemeten. Ieder mens is verschillend in reactie daar op. Dat geldt dan in principe voor alle maatregelen inzake beter horen. Overigens is het natuurlijk wel een optie het te bespreken met degene die bekend is met uw gehoor – hetzij KNO-arts, hetzij audiologisch centrum.

Drs. P. C. Hildering

1 reactie
hans0166
als ik dit zo eens lees, zou ik me verre houden van die sprookjes...
https://yourmarket24.com/31/auresoil-med/gps/