Reizen op zondag met het OV

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoe moeten we denken over het reizen op zondag met het OV? Omdat ik geen auto rij, ben ik soms genoodzaakt met het OV te reizen op zondag. Ik vind het lastig omdat je aan de ene kant mensen voor je laat werken. Aan de andere kant rijdt de trein toch wel, ook als je geen gebruik maakt van het OV.

Antwoord

Alle artikelen over de invulling van de rustdag, vind je onder de tag 'zondag'.