Classicaal examen Gereformeerde Gemeenten (2)

drs. I. A. Kole / Geen reacties

Vraag

Tussen de vragen zag ik een vraag staan over het classicale examen van de studenten van de Gereformeerde Gemeenten. Is dit enkel voor belijdende leden of ook voor doopleden? En mogen er zo wel mannen als vrouwen heen?

Antwoord

Voor mannen die belijdend lid zijn; anderen moeten vertrekken als er bespreking is en er beslissingen genomen moeten worden.

Drs. I. A. Kole