Tovenaars van Farao deden hetzelfde

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

In Exodus 7 staat dat Aärons staf een slang werd. Hierop riep de farao zijn geleerden en tovenaars en die deden precies hetzelfde. Hoe kunnen die geleerden en tovenaars hetzelfde doen? Wat zijn dat voor krachten en waar komen die vandaan?

Antwoord

Het antwoord kun je vinden in het artikel 'De wonderen van de Egyptische magiërs'.