Anne Frank

J.M. Strijbis / 3 reacties

Vraag

Is van Anne Frank bekend dat ze God lief had?

Antwoord

Het enige dat ik er over weet staat op de website van de Anne Frank Stichting.

Groetjes,
Johan Strijbis

3 reacties
Unionist
Van God is wel bekend dat Hij Anne Frank liefhad.
Jesaja40
Deze vraag is legitiem maar kan gewoon niet beantwoord worden. Dit is een zaak tussen de Eeuwige en Anne.

Onze Anne Frank behoorde in haar leven tot het uitverkoren volk. Mensen die mijn volk haten hebben haar omgebracht met nog zoveel anderen.
Autumn
@Unionist Prachtige reactie!