Zonnebrand na verbranding

M. M. Methorst / Geen reacties

Vraag

Ik heb gisteren in de zon gezeten en ben toen heel erg verbrand. Nu wilde ik zonnebrand gebruiken alleen wist ik niet of dit mag.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Als je door de zon verbrand bent geweest is er geen bezwaar tegen het gebruik van zonnebrand. Ik zou echter wel minimaal drie dagen uit de zon blijven om de huid ook gelegenheid te geven om te herstellen.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst

M. M. Methorst

  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts