Hillsong

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wat vinden jullie van Hillsong? Ik vind de liederen erg fijn om naar te luisteren, bijvoorbeeld “What a beautifull name” en “In control”. Maar als ik verder kijk heb ik wel het gevoel dat ze weinig Godsbesef hebben en het veel om geld en gevoel draait. Toch denk ik aan de andere kant, dat God ook daar Zijn kinderen heeft. Mag ik nou wel de liederen luisteren of doe ik er verstandig aan om het niet te doen?

Antwoord

1 reactie
3parels
Als je een goed beeld wil krijgen over Hillsong, zou ik deze film eens bekijken.

https://www.youtube.com/watch?v=WzKcn08VdNw