Dino's

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Mijn zoontje vindt dinosaurussen leuk. Hij vraagt waarom ze niet bestaan. Hoe kan ik hem uitleggen waarom ze er niet (meer) zijn? Zijn ze bijv. niet mee de ark in gegaan?

Antwoord

Zie voor het antwoord onderstaande urls:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/7211/uitsterven-dinosauriers

www.refoweb.nl/vragenrubriek/14558/verhaal-ark-van-noach-klopt

Het Logos instituut lanceerde in 2016 de website 'Dinodino.nl' die gericht is op dinosaurussen.

1 reactie
mortlach
Je zou het kunnen hebben over hoe klimaatverandering destijds - en nu weer - ervoor zorgt dat leefgebieden van allerlei planten en dieren zo veranderen dat ze het niet kunnen bijbenen en dat ze dus uitsterven.

Het is allemaal een stuk gemakkelijker als je werkt met de consensus dat dat voor de dino's zo'n 65 miljoen jaar geleden was, trouwens :-)