Aanstaande bruid met zorgen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben gezegend met een top-vriend, alleen zijn we nog zoekend naar een passende kerk. Mijn vriend zegt dat het voor hem niet uitmaakt of hij thuis is om samen met onze kinderen de Bijbel te lezen of dat we elke zondag in een kerk zitten. Hij is nieuwsgierig en ruimdenkend over meer dan alleen de Bijbel (Koran, Boeddhisme, etc.). Nu gaan wij met Gods zegen volgend jaar trouwen, maar voor mij betekent het heel veel om in de kerk (RKK) te trouwen waar mijn oma bij aangesloten is en ook is getrouwd. Maar ik vind het super moeilijk om liederen en teksten naar onze eigen smaak daar in te verwerken. Wat mag en wat niet? Er is gelukkig nog tijd, maar ik ben een planner en zou dit graag af willen hebben, ook omdat onze kids nog deze zomer gedoopt gaan worden. Heeft u tips voor liederen en teksten die wat vrijer zijn?

Een gezegende, aanstaande bruid met zorgen.

Antwoord

Beste aanstaande bruid,

Evangelist Jan van Dooijeweert is bereid om in een persoonlijk gesprek wat met je/jullie door te praten over de Bijbel. Je bent bij hem en zijn vrouw welkom, of anders is hij ook bereid om naar jullie toe te komen. Je kunt ons daarover mailen via vragen@refoweb.nl.

Redactie Vragenrubriek