Dwanggedachten en dwanghandelingen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb last van dwanggedachten en dwanghandelingen. Ik ben bang dat wanneer ik niet toegeef aan die gedachten, mijn geliefden en ik niet meer bekeerd kunnen worden. Wat moet ik doen? Want ik word er bang en moedeloos van.

Antwoord

Er staan diverse artikelen over dit thema in het archief. Je kunt ze vinden door te zoeken op 'dwanggedachten'.