Engelen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Bestaan engelen?

Antwoord

Onder de tag 'engelen' vind je diverse antwoorden op je vraag. O.a. deze:

https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19979/vragen-over-engelen/

1 reactie
Sammie2016
Ja, engelen zijn de eerste schepselen die God heeft gemaakt. Het zijn geesten even als God zelf een geest is en hebben dus een geestelijk lichaam niet van vlees en bloed.
Engelen hebben net als mensen een persoonlijkheid en ook namen alhoewel we ze van de meeste niet kennen, wel Michael en Gabriël.