Bindingsangst in je relatie

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Mijn vraag gaat over hoe om te gaan met bindingsangst in je relatie? Herkenbare dingen ik die ik ervaar zoals: het missen en niet missen; jezelf binden en toch vrij willen zijn en dat het je toch benauwd in een relatie; lichamelijk contact vlakt af (ook mede mijn verleden); ene moment de liefde ervaren en de ander moment zo hard als steen; het allemaal teveel vinden in de relatie en je verlangt naar je eigen leven; het ook niet kunnen loslaten in je relatie. Heeft u tips om hiermee om kunnen gaan?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Bindingsangst in je relatie... ja -je schrijft het zelf al- daar heeft je verleden zeer zeker mee te maken. Helaas kan ik er nu, zonder verdere gegevens, weinig of niets zinnigs over zeggen. Ik ga dan ook niet meer doen dan je twee tips geven: 1. Schrijf nog eens en dan uitgebreider! 2. Ga er over praten met een vertrouwd iemand die je kent of met een professionele hulpverlener.

Het goede toegewenst,
Marijke Rots

Tags in dit artikel:

bindingsangst