Gezocht: christelijk gedicht

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik hoorde ooit een gedicht wat ik nergens meer terug kan vinden, misschien is het bij jullie bekend? Het gaat over het woord “eigenlijk” en de regels beginnen -dacht ik- ook steeds met het woord “eigenlijk.” “Eigenlijk zou ik veel echter, meer mens moeten zijn.” Het is een christelijk gedicht.

Antwoord

Dit gedicht zegt ons niets. Misschien onze bezoekers hieronder wel?
Je zou ook eens kunnen informeren bij christelijke uitgevers. Misschien dat ze je daar kunnen helpen.