Op welke politieke partij stemmen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik vind het lastig om te bepalen op welke politieke partij ik straks ga stemmen. Ik heb mij verdiept in verschillende partijen en dit bekeken vanuit verschillende standpunten. Vanuit de studenten, het onderwijs en vooral als christen. Verschillende partijen hebben zo hun voors en hun tegens. Maar hoe kom ik nou tot een juiste beslissing? Ik zou hier graag wat tips voor willen krijgen.

Antwoord

Dat is inderdaad lastig in te schatten. SGP en ChristenUnie presenteren zich zelden op deze site dus daar worden we helaas niet veel wijzer van. Wellicht is de nieuwe partij Jezus Leeft een optie?