Ongetrouwde vrouw kan niet stoppen met porno kijken

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Waarom kan een ongetrouwde vrouw zo'n last hebben van pornografische filmpjes kijken? Ik baal er vreselijk van dat ik er niet mee kan stoppen. Soms gaat het een paar dagen goed en als er wat tegen zit dan kijk ik uit frustratie.

Antwoord

1 reactie
VrouwkeZondernaam
Heel veel Sterkte en zoek a.u.b. hulp! Volgens mij draait er bij Stichting De Vluchtheuvel een groep voor vrouwen die in het zelfde schuitje zitten als jij. En mocht dat op dit moment niet zo zijn, dan kun je er nog een individueel traject volgen om hier vanaf te komen.