Getuigenis

Ds. D.W. Tuinier / 2 reacties

Vraag

Aan ds. D. W. Tuinier. Zou u kunnen vertellen hoe u uw schuld voor God bent kwijtgeraakt (rechtvaardigmaking) en hoe mocht u bevindelijk weten verzoend te zijn met een Drieënig God? Ik wil dit niet weten om in de mens te eindigen, maar ik zou het eens van één van Gods knechten willen horen.

Antwoord

Dag vragensteller/ster,

Je mag dit aan mij vragen. Echter, de juiste weg is als je mij hierover persoonlijk benadert. Deze tere zaken bespreek je met elkaar onder vier ogen. Met het gebed of het gaan zal om Gods eer en waarin Jezus Christus in het middelpunt staat. Een rijke, al genoegzame en gewillige Zaligmaker voor een arme zondaar, die verlegen blijft om genade. Dan zijn we er beiden goed mee.

Hoor ik van je? Mijn adres is bekend bij de redactie.

Ds. D. W. Tuinier

2 reacties
Mona
Ik zou ook heel graag het getuigenis van de dominee willen horen.
Getuigen van wat de Heere in je leven heeft gedaan, wil de Heere gebruiken om het rijk van satan af te breken!

Openbaringen 12 vers 11:

En zij hebben hem (dat is satan) overwonnen door het bloed van het Lam en door het woord van hun getuigenis (!), en zij hebben hun leven niet liefgehad tot den dood toe. (lees hierbij ook de kanttekeningen, die laten ook zien hoe belangrijk het is vrijmoedig voor het werk van God in je leven uit te komen)

De Heere wil getuigenissen gebruiken om mensen tot het geloof te brengen, waardoor satan een verlies moet incasseren.
Daarnaast is het ook tot eer van Zijn grote Naam.
Nooit of zelden getuigen doet Gods eer tekort. Het is immers Zijn onverdiende genade wat Hij in jou leven heeft gedaan?
Hopende84
@Mona we zijn het helemaal met je eens!

We hopen binnenkort een afspraak te maken met ds. Tuinier; je bent wat ons betreft hartelijk welkom!